fredag 1 april 2011

Dags för permission...

I morn ska jag ut på min första kvälls/nattpermission....I LIKE! Jag har lovat mig själv att INTE kliva
innan för dörren innan kl 03.00. Jag vägrar ta ett Axelpass och runt den tiden brukar han sova skapligt....
Ska bli helt underbart att få umgås med två trevliga bönor en hel kväll och framförallt få säga en hel mening utan att bli avbruten av ett eller tio barn! Det kommer bli en suverän kväll och hur söndagen ser ut vill jag inte ens tänka på, men varför ta det lungt när det handlar om en utekväll vart annat år?!

 I kväll börjar förberedelserna...

* Måla naglar(na).
* Skrubba kroppen fri från snor och spyor.
* Ansiktsmask för att dölja de mörka jag har inte sovit på flera månaderringarna.
* Försöka hitta nått att lägga i BH:n för att fylla ut det som INTE finns längre.
* Testdricka för att checka läget va som händer.
*Finslipning av detaljer som jag förträngt att jag har.






1 kommentar:

Unknown sa...

Åh vad roligt för dig! Man behöver slippa bara vara mamma då och då!Hoppas du får en toppen kväll=) Kram!!