onsdag 30 mars 2011

Det är tur att Axelmannen är söt som socker och kan konsten att charma i allafall, för hade han varit ful och charmlös och till råga på allt sovit som han gör då vet i tusan om han inte hade åkt ut 18 år för tidigt....Nu ligger den lilla luven och sover och gör så förhoppningsvis i ett par timmar till, han får bara inte vakna innan Big brother är slut kl 23.

De andra små trollen har lekt hela eftermiddagen, förutom Adam som suttit/legat i ett mörkt och instängt rum med Bella en hel eftermiddag, varför lixom?? Att dom inte får panik, det är varmt, mörkt och alldeles syrefattigt! Säkert va jag själv likadan, men herregud man tröttnde väl nån gång?

Nått som jag glömt att nämna e ju att jag faktiskt ska bli moster i dagarna *grattis till mig* Det är så sjukt spännande och ska bli sååå roligt. Ni ska veta att jag e supernervös, för min syster e verkligen inte gjord för att föda barn, både M och jag känner likadant! hihihi 

Hon e lite för blödig och mesig för att springa det maratonet som det faktiskt innebär. Det roliga är att hon nog känner likadant, hur länge har hon inte förträngt att hon faktiskt måste till förlossningen? Hur många gånger har hon velat hoppa av tåget och helt enkelt funderat över vad hon gett sig in på??? 
Men men vi önskar henne och R lycka till, men jag vet i tusan om jag vill veta när de far i väg....det är nog bättre att få höra att det är klart!!

Jag ser fram emot att få träffa den lilla krabaten och mina små troll är såå förväntansfulla! Tyvärr bor ju systeryster rätt långt bort, men inte ska min uppgift som moster få stoppas av det inte. Å va mysigt det ska bli.....

Nu kommer i lite bilder på trollet, han är den ända som vill va med på bild just nu......









2 kommentarer:

Doris sa...

Halloj grannen.
Gud var han har växt,så himla underbar litet troll.Roligt att läsa din blogg.
kram grannen

Unknown sa...

Men så söt han e! Lik mamma va?;)