torsdag 7 april 2011

Jobbigt just nu!

I bland blir det inte riktigt som man tänkt sig, men nu är det fler sånna tillfällen än någonsin! Bla blev det INGEN utekväll i lördags pga en massa olyckliga omständigheter. Sånt överlever man, men sen beter sig vissa i min omgivning på ett minst sagt märkligt sätt och det är inte heller riktigt vad jag har förväntat mig....Försöker att bara strunta i det och nonchalera sånt som bara suger en massa energi, men det e inte alltid så lätt när de titt som tätt gör sig påminda!! Jag fattar verkligen inte hur en del människor tänker, men som man bäddar får man ligga brukar det ju heta!!
Just nu känns allt skitjobbigt och jag e inne i en riktig depperiod! Hade verkligen behövt ett par timmar för mig själv, men då e det ALLTID nått som kommer i vägen! I kväll ska jag i alla fall på zumba och det ger en massa positiv energi.....

Känner inte ens för att blogga, allt känns så oviktigt......


Inga kommentarer: