måndag 18 juni 2012

Testinlägg

Det e sant, jag har släppt sargen och gett mig ut på banan IGEN, tror jag i allafall! Tänkte ge bloggenhelskottat en sista chans, men efter alla uppdateringar som blogger har gjort så vetti tusan!! Det verkar som att livet har gått vidare här, trots att jag varit borta ett tag *inte möjligt* Ljuger inte om jag säger att jag har typ100 nya funktioner och jag som egentligen va nöjd med det lilla Blogger hade att erbjuda innan!

Men va tusan, jag gillar ju spänning och att anta nya utmaningar, så jag släpper sargen, ger mig ut och snokar runt lite och så får vi se om jag fortsätter!
Natten får helt enkelt handla om att läsa på, köra testinlägg och antingen så bär det, eller så brister det för ALLTID!!
Jaja sluttjatat om det, ni märker ju hur det blir! Nu ska jag knäcka tankenötter....

Massa kärlek till er, om det nu finns några läsare kvar...*hehehe*

1 kommentar:

Anonym sa...

Men strunt i nya funktioner, bara å skriv!