tisdag 20 september 2011

Buzzador för Vanish....



Just nu buzzar jag Vanish och får chansen att uppleva hur man effektivt och lätt blir av med fläckar på ett skonsamt och miljövänligt sätt – allt från uppenbara fläckar till de små som du kanske inte ser innan tvätt.


Vill du testa och ha en påse med nya parfymfria Vanish Oxi Action pulver, så Maila mig 
eller lämna en kommentar så löser vi det!

En så länge är jag faktiskt förvånad, trots att det e M som tvättar hemma hos oss så har även jag upplevt att tvätten blir renare och att den vita tvätten framför allt  blir VITARE!!


Vi har bl,a lyckats få bort banan på ett antal Axel plagg och det har varit en omöjlighet innan! 








3 kommentarer:

Linda sa...

Åh jag testar gärna! Tror du det funkar på bäbisbajaspjamasar?;)

Johanna Wiberg sa...

Jag vill gärna testa, fläckar får man visst även om man har stoora barn.

Unknown sa...

Jag har lämnat en påse till dig på jobbet Linda, säg det till Jonas! Funkar skitbra på ALLT...