fredag 4 februari 2011

Sovmorgon hela helgen....

Nu e det fredag å det e så JÄKLA skönt! Jag har två underbara sovmornar att se fram emot! M har inte sovmorgon längre, han va nämligen så klantig att han satt och sa hemma hos mina föräldrarar att HAN är MORGONPIGG och tycker det e skönt att gå upp tidigt! Pang sa det så nappade jag direkt och snodde åt mig både lördag och söndagsmorgonen. =) Än har han inte klagat, men om Axelmannen är programerad likadant i helgen som han varit hela veckan så blir det VÄLDIGT tidiga mornar för M, nämligen kring halv fem. Jag e den första att grattulera!! Själv tänker jag inte lyfta ett finger innan kl 9.....

För övrigt så har jag mått halvtaskigt i dag, funderar på om jag kanske inte har fått rätt penicillin?! Det är inte lika illa som i går, men långt i från bra och då har jag ätit 5 tabletter nu! Får se hur det är på måndag, men bara den här jäkla tröttheten släpper så känns nog allt mycket bättre! I snitt har veckans nätter bestått av 5 timmar sömn, men eftersom de 5 timmarna är uppdelade i typ 15 perioder så känns det som att man sovit högst 2. I går natt va jag så trött så jag trodde starkt att jag befann mig i dödens väntrum!
I kväll blir det fajitas här hemma!

Inga kommentarer: