fredag 4 februari 2011

Blodet sprutade och M höll på att dö....

Familjen som gillar action har gjort det igen!
I går trodde vi verkligen att M skulle dö, eller jag trodde inte det men det var lite spännande att se hans reaktion när jag höll med! Han skar sig i handen och blodet sprutade, eller snarare rann längs med armen. Det komiska med allt i hop var att jag egentligen skulle varit på möte kl 20 och innan han gick ned i källaren så talade jag om att i kväll var det hans tur att natta barnen. Det tog max en kvart efter det när han med buller och bång kastar sig in i hallen och skriker att han skurit sig. Herrejäkeln vilket pådrag det blev, jag blev rätt chockad innan jag såg att det inte va så farligt som det såg ut, men M trodde verkligen att hans sista stund va kommen. Han spolade vatten och lät verkligen som ett barn, visst blödde det men inte dödligt mycket!





Mitt i allt i hopa så kan inte ja va tyst, va tvungen att tala om för honom att han i ställey kunde ha sagt att han inte ville ta barnen i kväll, det är lite väl drastiskt att skära sig i handen för att slippa....Lite kul tyckte han nog allt att det var, men hela tiden så malde han om hur allvarligt det va!!! *hahaha* Efter en halvtimme så insåg även han att det var djupt, men inte så långt, men framför allt så skulle han överleva även denna gång!!!!

Ojojoj, e det inte barnen så e det han.....e han KLANTIG kanske?????

Inga kommentarer: