söndag 7 december 2008


Underbara mormor & morfar har i helgen haft besök av barnbarn!

Den här helgen har gått i rasande fart, beror säkert på att jag snart ska åka tillbaka till Norrköping igen! Försöker att intala mig själv hur skönt det faktiskt är att bara få ro om sig själv en stund.

Miranda och Arvid har sovit hos mormor & morfar i natt, de skulle åka ånglok till tomten & baka lussekatter, så mysigt.
Adam är även denna helg i Åseda hos Sanna, den tjejen är så cool!
I går var jag hos Anna en sväng och hälsade på, fick återigen smaka av den berömda smörgåstårtan, man kan inte få nog.
Sen var hon ju även tvungen att övertala mig till att pröva några av BH:arna som hon säljer och visst gjorde jag det. Tyvärr är just BH:ar något som jag inte är ett dugg intresserad av, för mig funkar det att köpa ett par på H&M för några hundralappar det duger alldeles utmärkt.
Undertiden som jag var borta och gottade mig hos Anna så fick M lägga golvet klart i hallen och resultatet blev helt fantastiskt, jag e så nöjd. Nu är det panelen på väggen som ska upp och sen så klart de där listerna som kan få vem som hellst att falla i gråt.
På lördagskvällen var M och jag och åt på Mikonos & det är vid just sådana tillfällen som man märker hur viktigt det är att få vara barnfri i bland. De första tio minuterna satt vi bara & tittade på varann, tystnad tillhör ju inte vanligheten precis.
Nehe, nu ska jag pyssla i ordning lite här hemma innan resten av familjemedlemmarna ramlar in en efter en!


Kram på er alla mina vänner

Inga kommentarer: