torsdag 9 juni 2011

Ja e tillbax....

Åh vilken dag, mycket kaos men oxå en massa roligheter! Fick i dag veta att min kära syster med familj kommer ner i helgen och ska sova HÄR!! Tanken va till en början att de skulle sova i Västervik, men nu fick vi glädjen att ha dom här hos oss i stället! Vi ska bebismysa, äta en massa gott och bara ha det underbart!

M, jag och Axel överlåter våra sängar och ska bo i husvagnen över helgen och det kommer bli sååå bra!! Sängen där är ju minst lika skön efter att vi fick in ordentliga madrasser och sen e det ju lite mysigt oxå, blir ju Axels första nätter i husvagnen!

I dag har vi varit på Bruksliden
 och tittat på friidrottstävlingar, Adam va så duktig! Han tog hem höjdhoppet, kom tvåa på 60-meter och trea på kast med liten boll, vilken stjärna han e! Vi fikade lite och Axel hade en stor yta att krypa omkring på, han verkligen njöt. Sen for vi till BVC, hela gänget och givetvis fick vårat lilla sötsnöre godkänt. Han e perfekt!

M har för övrigt jobbat över en massa i dag och därav att det blev ett mindre kaos med allt som skulle ske och allt som INTE skulle ske! 
Det är vid sådana tillfällen som man verkligen uppskattar att man har den bästaste mannen, han gör verkligen hur mycket som helst här hemma! På nått sätt så kompletterar vi varandra väldigt bra och så länge vi e hemma både två så flyter allt på, men när man blir ensam så går det som en hackig motor! Allt tar så mycket längre tid, ingenting blir färdigt och det blir sååå mycket jobbigare att fara i väg och lämna å hämta på träningar!

Axelmannens favoritplats är TRAPPAN just nu och jag vet inte hur mycket tid vi tillbringar där, jag intog både kaffet och lunchen där i dag! Upp och ned, upp och ned om och om igen! Det händer en jäkla massa annat oxå, men för att slippa bränna ut mig på bloggen nu så här i omstarten så tar jag det i ett senare inlägg!

* Husvagnsrenovering
*Semesterplaner
* Jobbstart

Snart ska jag soffhänga med min kära, äta choklad och bara njuta, men först ska det lilla trollet somna för annars blir det inget bra!

Inga kommentarer: