måndag 13 september 2010

Usch vilket tråkigt väder det e i dag......regnet tycks inte vilja ta slut!
I morse så va vi alla lika trötta, det var ingen fart i nån utav oss. Tur att det finns kaffe som kan pigga upp.
Jag fick lov att skjutsa till skolan, för givetvis hade ingen tagit hem sitt paraply sen sist det regnade så de låg kvar på skolan.


Axel och jag gör inte många knop i dag, vi eller snarare jag har bestämt att det blir soffhäng nu på förmiddagen.
Jag har ju tillbringat en del tid ammandes i soffan de senaste veckorna och har då upptäckt en hel del bra program
. Favoritkanalerna just nu är helt klart Tv 4 fakta och Animal planet.
Men sen är det ju en hel del andra program som kör i gång nu så det kommer bli mycket soffhäng i höst.....I like! Finns det nått mysigare än att tända ljus, förse sig med en kopp te och krypa upp i soffan med dom man älskar?!

Några utav programen som jag kommer att följa i höst är:

*Idol
*Biggest loser
*Ensam mamma söker
* Halv åtta hos mig
*Efterlyst

Nehe bäst att börja piffa till sig lite nu, ska ju snart hämta mina små troll på skolan. Tiden mellan 8-13 bara rusar i väg, jag fattar inte varför just dom timmarna går så fort!




Inga kommentarer: