onsdag 22 september 2010

Usch ja har sovit så jäkla illa i natt! Axel har legat och ätit typ hela natten och M har snarkat! Jag måste ta tag i det här med nattammandet för nu funkar det inte längre. Jag erkänner att jag har varit slö!!! Axel har tillgång till mat alla nattens timmar, han ligger jämte mig och så fort han piper till så får han vad han vill ha...MAT!!
Från och med i natt så ska jag klocka den lilla parveln och låta det få gå några timmar i mellan målen....
När klockan ringde i morse kändes det som att jag precis hade somnat! Jag måste ju i och för sig ha sovit ett tag, för jag märkte inte att M gick upp och begav sig till jobbet!
Skulle ha gott till ÖF i dag, men jag pallade inte ens att klä på mig när det väl var dags...Jag har bestämt mig för att gå i slappbxor i dag och bara mysa! Ska inte ens laga mat då jag hade turen att hitta kycklinggryta i frysen.
Det här med att slappa e inte riktigt min grej, men nu jäklar ska jag lära mig det oxå!!
Nått som jag i allafall är riktigt fast vid är programmet SMÅ MIRAKEL som går på TV 4 fakta! Det infaller alltid när Axel vill ha mat, eller så ser jag till att Axel SKA äta då....=) Programmet är intressant, lärorikt och fruktansvärt jobbigt mentalt! Det slutar nästan alltid med att tårarna rinner längs med mina kinder och varje gång så tänker jag tanken.......gud va jag SKA vara GLAD som har FYRA friska barn!!
Nehe dags att fixa lite lunch innan Axel vaknar och vill ha detsamma.....

Inga kommentarer: